Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2013, 07:05   #427
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloggie Bekijk bericht
System/het Oosten kan ik nog redelijk serieus nemen, ook bij hem is het duidelijk dat hij een hekel heeft aan Nederland, maar bij hem heeft het nog een beetje niveau (hoewel ook sommige van zijn posts over het randje gaan) en er valt nog iets van een discussie met hem te voeren, maar met sommige andere mensen hier valt echt niets aan te vangen. En laten we eerlijk zijn, met iemand die het heeft over "eentje met slavenbloed die behoorlijk gebrainwashed is" wil je toch eigenlijk ook niets te maken hebben?
Ik ga met u akkoord dat de discussie zindelijk moet blijven. Men mag wat overdrijven, de dingen scherp stellen, zijn eigen mening wat radicaal ventileren. Dat hoort bij het spel. Op voorwaarde dat men de dingen onderbouwt.

Maar wijzen op 'slavenbloed' en dergelijke is er mijnsinziens over. Ik had de indruk dat de poster het wat cynisch bedoelde, maar toch.

P.S.
Het Oosten heeft geen hekel aan de Nederlanders, maar hij neemt onze noorderburen graag op de korrel. U moet daar allemaal niet zo zwaar aan tillen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 mei 2013 om 07:06.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden