Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2019, 10:02   #512
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik heb daar geen probleem mee, integendeel.

Maar het toont wel aan dat Rusland hyper-kapitalistisch is op dit moment en dat al die mooie woorden over traditionele waarden, het moederland en de oude vastliggende rol van mannen en vrouwen in realiteit een vrij slechte deal zijn voor de russische vrouw.

In realteit worden ze straffeloos afgemept door hun man (dat is geen misdaad meer sinds een paar jaar tenzij er blijvende schade is) en worden ze na een aan tal jaar ingeruild voor een jonger en sportiever model als de man de mogelijkheid heeft.

Misschien dat velen daarom een westerse man zoeken.
Via internet zoeken is de makkelijkste manier. Mooie buitenlandse dame maar een kind? Ook zoiets wat je een douw aan problemen kan geven als man. Vrouwen die zich in L. Amerika of Rusland aanbieden is (meestal) iets mis mee. Goed mis.. Ik weet niet hoe België zijn dingus heeft geregeld met dit soort dames. In Nederland moet je meen ik 9 jaar getrouwd zijn om te kunnen scheiden en blijven. Nu weet ik niet of het handig is om je kind mee te nemen — voor dit soort vrouwen.. Die krijgen dan eerder het staatsburgerschap? Waardoor moeder kan blijven? Je begrijpt 1 hoop ellende dus.

Ps ik ben eens zo'n vrouw tegengekomen. Ze kwam uit Equador was gescheiden met Nederlandse man die kleine middenstander was. Had van hem een kind gekregen echter vond die 9 jaar maar te lang; maar spreekt inmiddels Nederlands. Nu struint ze klanten af op de de Ned. Antillen, part time, en woont de rest van het jaar in Equador. Die man ziet zijn kind niet meer terug of later misschien. Dit met een Nederlands paspoort en een MS 13 teken op zijn voorhoofd getatoeëerd. .

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 14 augustus 2019 om 10:03.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden