Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2018, 13:12   #327
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
Dat u kennelijk over een enorme competentie beschikt zal/kan ik niet ontkennen; althans op basis van uw niet mis te verstane zelfingenomenheid.

Maar of dat in de toekomst, per definitie, inhoudt dat u telkens weer opnieuw wordt aangeworven, betwijfel ik. Want dit is nu net het punt....

...werkgevers rekenen op een attitude en één van de attitudes is dat er verwacht wordt dat u als 'lid van het bedrijf' meedenkt in de groei van dat bedrijf. Voor alle partijen (werkgever en werknemer) is dit een win-win.

Jobhoppers die omwille van een (al dan niet) geringe verhoging in het remuneratiepakket switchen is voor de werkgever een onbetrouwbare partner en daar wordt rekening mee gehouden.

U hoeft niet overtuigd te zijn hoor. Leg gerust uw oor eens te luisteren bij de professionelen terzake.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coro Bekijk bericht
En waarom ving u bot? Weet je dat? Is dat gecommuniceerd met u?
ik probeer u uit te leggen dat de realiteit gewijzigd is, maar communicatie is blijkbaar uw sterkste kant niet.

ik loop niet achter werkgevers, zij komen steeds vaker bij mij vissen, en vangen vaak achter het net.

werkgeversinspanningen moeten vandaag gericht zijn op respect voor de werknemer, anders stopt daar het verhaal al.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden