Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2021, 09:52   #330
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Het duurt nu al verschrikkelijk lang om een regering te vormen en dat is een indirect gevolg van dat cordon.
Uw houding legt het VB geen windeieren en in 2024 zal ze wellicht nog groeien door de anti politiek van de klassieke partijen en ik reken daar nu N-VA ook onder. Alle partijen hebben tegenwoordig boter op het hoofd. Oa door kaoukibi. Dat soort vorm van frauderen vind ik dus persoonlijk redelijk degoutant en dat dit politiek mogelijk is evenzeer. En als ik De Decker mag geloven is dit in feite allemaal normaal in de Belgische politiek. Ze is gewoon gevallen omdat het teveel was.
Dan hoef je er niet voor te schrikken dat een kiezer als hij moet kiezen tussen iemand die proper is omdat hij nog nooit aan de macht is geweest, maar er misschien rare ideeën op nahoudt, en de klassieke partijen die zo smerig zijn als wat en corrupt tot en met. Dat die kiezer dan voor het eerste kiest.
Nogmaals het VB is een gevolg en niet de oorzaak.

In 2024 acht ik het niet uitgesloten dat het VB op een 40% komt.
Dan zal het lachen u wel vergaan.
Niet anders dan nu eigenlijk.
U doet alsof er niks aan de hand is. Maar alleen een debiel denkt dat er niets aan de hand is. En ik acht u toch iets slimmer dan dat. U verkoopt hier dus schone schijn en gelooft zelf amper de helft van wat u zegt. Het is dat of u bent helemaal geindoctrineerd.
Dan zullen "ze" het weeral eens niet zien aankomen hebben.

Trouwens, ALS deze "regering" 2024 haalt :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210504_97213647
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden