Los bericht bekijken
Oud 6 mei 2021, 16:53   #45
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat bedoel je met " dit"?
Stel dat u van een uitkering leeft, dat dankt u dan onze opvatting over zorg en solidariteit, buiten Noord Europa komt je dit niet snel tegen.
Stel dat u van andere origine bent, toch woont u hier! Omdat wij tolerant zijn, iets waar op andere plaatsen echt niet hetzelfde gedacht wordt.
Stel dat u gelovig bent, zelf fanatiek! Dat mag u hier, omdat de persoonlijke vrijheid erg root is, een typisch Europees gedachtengoed wat wereldwijd uniek is!
Stel dat u ergens subsidie voor krijgt, we zijn gul en warm!
Maar denkt u gerust even na over " er zijn geen Europese waarden" want mijn advies blijft gelijk, wanneer u ze niet hebt gevonden is het tijd om ergens anders te gaan kijken. Waar u die normen en waarden wel opmerkt, toch?
De u vorm is uiteraard volledig hypothetisch!
Ik stel niets. Wat feministen en seculieren van Europa gemaakt hebben is niet hoe wij dat van onze voorouders ontvingen.
Die keren zich om in het graf als ze zien dat transgenders hun seksualiteit al rond kleuters hun oren slaan en deze ondemocratische anti christenen hun eigen volksgenoten aborteren.

Dit gedrocht is niet van christenen. Christenen hebben tig invasies weerhouden terwijl deze generatie boomers de rode loper uitrolde en alle traditionele normen en waarden overboord gooide. Zelfs vrouwen die niet verkozen worden komen hier aan de top omdat ze discriminatie roepen waar geen is.

All lives don’t matter when unborn lives don’t matter.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden