Los bericht bekijken
Oud 3 november 2018, 12:22   #6
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Heel belangrijke vragen waar onze, de mens heropvoedende, staatszenders wijs hun mond over houden...
Liever een blijvende 'alles gaat good-show' en alles wat verkeerd loopt is de fout van extreem rechts, dat, moesten we hen geloven, rechts volledig ingepalmd heeft... Verder komen deze haatzenders niet...
Ik ken een aantal TV makers persoonlijk. Een van de criteria om iets te mogen uitzenden is dat er geen paniek door kan ontstaan. Dit hoort daarbij

Ik neem echt niet klakkeloos aan wat alternatieve media beweren over de economie, maar er zijn echt talloze topeconomen en investeerders die het einde van het huidige monetaire stelsel voorspellen. Geen geleidelijke afbouw, maar een plotse gecoördineerde crash waarbij wereldwijd banken dicht gaan en mensen geen toegang meer hebben tot hun bankrekeningen. Ondertussen worden dan de nieuwe regels van het monetaire stelsel bepaald. Maar onze levenskwaliteit zal een geweldige beuk krijgen.

Jim Rickards wordt hier vaak afgedaan als doctor doom, maar hij heeft wel een ongelofelijke staat van dienst en onderhandelde in hoogst eigen persoon over de systeemcrisis van 2008. Hier zet hij uiteen welke maatregelen de elite (hij heeft het over 189 mensen in topfuncties bij oa het IMF, de world bank, de Federale Reserve, de media, Wall Street, Bilderberg..) op dit moment al heeft genomen om opnieuw grote financiële instanties te redden wanneer het einde van het financiële stelsel er komt. Financiële wetten zijn wereldwijd al zodanig aangepast dat dat scenario legaal is gemaakt. Die wetten zijn ook concreet te benoemen (namen, data) dus het label samenzweringstheorie gaat niet op.

The coming big freeze: Jim Rickards

Die 189 mensen zijn NIET democratisch verkozen, en bepalen samen de toekomst van het financiële stelsel. Hier een overzicht van de machtsstructuren van waaruit ze opereren



Het ultieme doel is 1 wereldbeleid, 1 wereldtaks, 1 wereldmunt.

Maw een complete centralisatie van macht. Trump wordt de zondebok en wordt afgezet zodra dit er komt. Een concrete datum voorspellen is onmogelijk. Je kan het vergelijken met voorspellen wanneer een vulkaan gaat uitbarsten. Er zijn parameters die aangeven dat het dichtbij is, maar het blijft bij een interval dat onderhevig is aan variabelen.

Neem het aub niet allemaal aan. Maar luister er een keer naar.
Het is op zijn minst zorgwekkend en een aantal zaken zijn onweerlegbaar
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 3 november 2018 om 12:35.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden