Discussie: belastingen
Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2008, 16:09   #121
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
hoe komt de kleine man aan die 200.000 € op zijn rekening ?????? sorry hé maar als je dit uitrekent op een loopbaan van 40 jaar ( = 480 maand ) kom je uit aan een bedrag van 416€ dat je ELKE maand opzij moet leggen , en wie kan dit ? zonder interesten gereken nauurlijk
Het is net de meerwaarde van het huis dat je in de loop der jaren hebt afbetaald + de meerwaarde van de uitgespaarde huurprijs, zodat je meer overhoudt van je maandelijks inkomen, dat het voor ouderen een pak eenvoudiger maakt om meer geld te hebben.

Het is totaal oneerlijk geef ik toe.

toen ik als alleenstaande met twee kinderen die een exvader hebben die zelfs geen cent onderhoudsgeld betaalde, terwijl ikzelf het huis moest afbetalen (of een gelijkaardig bedrag aan huur ondertussen voor een stom appartementje) had ik dus hopen meer kosten dan nu. En nu is mijn huis wèl afbetaald.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline