Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2017, 22:49   #3695
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Aan de hand van voorbeelden kan eender welke oen de vorm van een stuk na-apen. Maar de inhoud zal de oen verraden….
Ik ben heus geen oen op gebied van kennis van art 60 Venn Wet
ik ben de enige die meer dan 20 vennootschappen beheerd die in oprichting zijn .
Ik wordt alle dagen geconfronteerd in de praktijk met deze materie ,heb alle arresten die er ooit zijn uitgesproken sedert art 13 bis en heb alle doctrines die er ooit zijn overgeschreven en copies vanb alle boeken.
Kennis van deze materie behoort tot mijn core business want alle geredde zaken starten op met een vennootschap in oprichting juist om de tegenstrevers het bos in te jagen zoals ik heb gedaan met Meester TANGHE.
Op al mijn kriegsspiele (en dat zijn er meer dan 10 per week nu) stel ik vast dat de aanwezige advocaten en curators en boekhouders totaal geen notie hebben van deze materie ,noch enige ervaring hierin .
Het dominootje gaat vallen in Brussel ,mijn pleidoii gaat enkel over art 60 en als je moest twijfelen over mijn kennis in deze materie kom dan de 18 september maar naar de 8e kamer luisteren. Ik ga als een pletwals over TANGHE die amper weet wat een vennootschap in oprichting is ,anders had hij mij ook gedagvaardigd als promotor (want dat had ik gedaan en al de maten van de vennootschap in oprichting had ik ook gedagvaardigd)
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden