Los bericht bekijken
Oud 7 december 2022, 13:21   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.619
Standaard

Het porbleem is ook dat die maar blijven komen.

Een serieuze wildkweek moet dat geweest zijn in bepaalde landen op de kosten van de brave zielen alhier die via bepaalde organen & wedstrijden maar geld blijven doneren.

Is de EU zo'n goede grond dan?

Als die op commando naar de EU gestuurd worden dan moeten wij daar wat anders achter zoeken.

Ik zag het eerder als hert 'Paard van Troje verhaal' maar velen onder ons snappen het nog steeds niet en tekenen liever voor onze eigen ondergang.

Hoe leg je dat uit aan onze kinderen en kleinkinderen of heeft men (Politici & de reclamemedia) die al zodanig gebrainwashed door reclame en andere opgedrongen toestanden dat die het zo niet zien?

Zou AMEN als slotwoord van toepassing zijn?

p.s.

Staatssecretaris De Moor en burgemeester Moureaux botsen over aanpak migratiecrisis

https://www.bruzz.be/samenleving/sta...migratiecrisis

Terug tijd dat men eens werk gaat maken van hoe het vroeger was?

Een arts zei ooit tegen mij: "U blijft in het verleden hangen" waarop ik beleefd reageerde: jamaar dokter, de toekomst ziet er niet zo rooskleurig uit hé...

Radiostilte...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 december 2022 om 13:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden