Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2023, 10:30   #113
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Had feitelijk van die man noch van zijn boek ooit gehoord, geen groot gat in mijn cultuur. Als hij er de holocaust bijsleurt en dus minimaliseert en blijkbaar zijn studenten onder druk zette om zijn credo te accepteren.

Totaal gortig wordt het als hij bij de grootste fake news producent en onzin kramende Alex Jones (soort zoekt soort) in zijn show doodleuk gaat verklaren dat ze in België open hart operaties doen onder hypnose zonder verdovingsmiddelen en dat hij zelf een operatie heeft bijgewoond. Wat hij dan achteraf terugkrabbelt. Als groteske leugen kan dat tellen.

Enfin ondertussen heeft Alex Jones claim van tientallen miljoenen dollar aan zijn been oa door zijn verklaring dat een gestorven meisje nooit bestaan had en zo de moeder en de familie nog wat meer in de put duwde. Dat is dus het milieu waar deze ongeloofwaardige docent en "schrijver" zich begeeft.
Dr Naomi Wolff verwoordt correct in welke maatschappij we leven. De vergelijking met nazi-duitsland is pijnlijk accuraat en actueel.

https://www.zerohedge.com/political/...ship-testimony

Al diegenen die zich er NIET voor verontschuldigen, en die geen afstand nemen voor “de maatregelen” zullen verantwoording moeten afleggen met de geschiedenis.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 februari 2023 om 10:30.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden