Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2020, 12:55   #24
Valentinus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 1.321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Vreemd dat het RIVM, het Nederlandse sciensano zeg maar, niet over die wetenschap zou beschikken...

Er zij ook aanwijzingen dat mondmaskers meer kwaad dan goed doen, door dat valse gevoel van veiligheid en omwille van het feit dat men nog meer het gezicht gaat aanraken.

Dus baat het niet, dan schaadt het niet ?
Ik kijk soms naar de Nederlandse TV; Wat mij opvalt hoe berichtgeving en commentaren bijna hetzelfde is als hier: toename van cijfers, afkeuring van degenen die zich niet gedragen, wat zoeken naar schuldigen, ... .
Het is iets wat mij stoort: de agressiviteit van de media, doen alsof het de schuld is van iemand.
Het zou efficiënter zijn indien men aanvaardt dat de natuur evenwichten zoekt. Het is gekend wanneer dieren zich ongebreideld vermenigvuldigen perversiteiten maar ook ziekten uitbreken. In plaats van zitten te zoeken naar schuldigen had men beter van in het begin gezegd: tracht de dosis zo laag mogelijk te houden en tracht uw weerstand te verhogen.
__________________
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking.
Valentinus is offline   Met citaat antwoorden