Los bericht bekijken
Oud 28 april 2021, 23:04   #12
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
U bedoelt ongetwijfeld Zuhal Demir, afkomstig uit de Koerdische regio in Turkije, een land dat gekend is voor het onderdrukken van minderheden.

Geboren in Genk.

Trok haar Turkse nationaliteit in, beschikt dus niet over een dubbele nationaliteit.

Juriste van opleiding.

Regionale bevoegdheden: Omgeving, Justitie, Toerisme en Energie.

Ik ken haar diploma's niet.
Ik heb in de Belgische waterwereld op eigen initiatief voldoende jaren mijn tijd gestoken in de waterproblematiek. Om deel te nemen aan de vele vergaderingen en er mijn tijd in te steken was ik wel gewenst. Maar op het ogenblik dat er iets moest uitgevoerd worden viel alles stil. Geen interesse van de diploma's. Uiteindelijk ben ik ook in mijn strandstoel gaan zitten.
En dat heeft de staat geen bal meer gekost. Het vroeg niks maar werkte pro-deo.(sic) Alhoewel er in mijn streek ook kabinetaards rondliepen wiens activiteiten zich beperkten om zich alle dagen ladderzat te zuipen.
Waar ze werkten zag je niet.
Maar wel waar je ze kon vinden. Hun jeep stond steeds aan de ingang van een paar uitverkoren drankgelegenheden. Maar voor de rest waren ze toch onberispelijk. Ik mag niet zeggen dat er achter de toog kortgerokte diensters
de pinten vulde. Maar ik heb mij vele keren de vraag gesteld hoe zij er in slaagden om nog door Brussel te rijden. Tot ik ontdekte dat dit ook niet meer hoefde. Zij reden de dag nadien wel nuchter met die jeep naar Brussel.
En je wist ook automatisch of je hen kon spreken over waterproblematiek.
Als ze de baan over staken bij groen licht en rechtdoor dan kon je hopen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden