Los bericht bekijken
Oud 18 november 2008, 10:12   #18
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Er zijn diverse redenen denkbaar waarom die man zoiets zou zeggen. Hij kan bv. bewust liegen om zichzelf in de media te werken en daaraan te verdienen. Hij heeft twee boeken geschreven, die wil hij natuurlijk gewoon verkopen.

Misschien liegt hij niet maar gelooft hij zelf wat hij zegt. Hij is dan niet de eerste of enige astronaut die na terugkeer naar de aarde psychische problemen kent. Dat verwondert mij ook niet: de aarde verlaten, lijkt me psychisch gezien geen kattepis.
We zijn weer zover. Omdat je wereldbeeld het niet toelaat moet je van hem ofwel een leugenaar of een mentaal onstabiel persoon maken. Feit is dat je gewoon redenen bent aan het verzinnen om het status quo te houden voor je wereldbeeld. Mitchell is trouwens niet de enige die dit zegt. Er zijn meer dan 400 wetenschappers, militairen, piloten enz die dit zeggen (disclosure project):

http://video.google.com/videoplay?do...75158249898710

Maar je hebt zelfs geen getuigenissen nodig, als je gewoon de feiten bekijkt zie je al dat het UFO fenomeen er wel degelijk is wijst op toestellen met een ongekende technologie.

Citaat:
Als je verder leest dat de man geïnteresseerd is in

en gelooft in
Weer het werelbeeld dat je parten speelt. Wie zegt dat dit niet echt kan?

Citaat:
Ik denk dat niet persoonlijk van mezelf (hoewel ik een relatief hoog IQ heb volgens onnozele testjes), maar ik ben er wel van overtuigd dat de mens het (voorlopige) summum is van intelligent leven.
Dat denk ik totaal niet. Eenmaal we spreken over meerdere dimensies die toch in onze realiteit aanwezig zijn en als er leven in kan zijn wordt het plaatje veel ingewikkelder. Er is trouwens ook een extra-dimensionale kant aan UFO's.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 18 november 2008 om 10:12.
exodus is offline   Met citaat antwoorden