Los bericht bekijken
Oud 18 september 2008, 23:02   #106
okke
Gouverneur
 
okke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Zoek dan verder, we wachten wel even.
Waarop wacht je?

Citaat:
Of stel anders nog eens dezelfde vragen, daar ben je goed in.
Mijn geduld is niet grenzeloos, maar het lukt me soms best lang om onbeantwoorde vragen te herhalen. Jouw pogingen vragen te negeren, tekenen je.

Citaat:
Geen ontkenning, het wordt weer een beetje grappig maar ondertussen ben je op zoek naar een bron.
Klopt; je kan zoveel beweren. Dat geld uit het niets gemaakt wordt bijvoorbeeld. Met een toelichting en een bron, laat je anderen meekijken die je gedachten kunnen ondersteunen, aanscherpen of - zoals met het geldvoorbeeld - op een misvatting kunnen wijzen.

Citaat:
Misschien zoek je in de verkeerde richting maar aangezien je niet ontkent blijf je dezelfde vragen stellen.
Ik zoek niet; ik probeer aan te sluiten bij jouw verhaal.

Citaat:
Hoeveel bronnen heb je nodig, misschien gewoon de krant eens lezen ?
Als je eens begon met (een van) jouw bronnen mee te delen...

Citaat:
Ik heb je toch gezegd dat je de vergrijzing ook kan exporteren, dan heb je die import ook niet nodig (wel of niet met bron).
Beide opties (export vergrijzing en import buitenlanders) zijn oplossingen voor een vermeend probleem. Je gaat voorbij aan de probleemverheldering. Blijkbaar is die voor jou duidelijk. Dan mag je best zelf naar oplossingen zoeken, maar anderen vragen naar oplossingen, terwijl je tegelijkertijd niet wilt helpen het probleem te verhelderen is onzin.

Vind je het moeilijk om het door jouw gesignaleerde probleem voor anderen te verhelderen?
__________________
Handtekening tijdelijk buiten bedrijf. Onze excuses voor het ongemak.
okke is offline   Met citaat antwoorden