Los bericht bekijken
Oud 21 november 2015, 21:28   #365
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik vind dat je voor zelfmoord te plegen heel maar dan ook heel veel moed moet hebben.....Ga maar eens aan een vensterbank hangen op de 20 ste verdieping of ga maar eens op de treinsporen staan Ik ben eerlijk ik zou dat niet durven
Er zijn natuurlijke zachtere en mildere manieren om de pijp uit te gaan.
Tuurlijk kan je vinden dat je verantwoordelijk ontlopen als je die dan al hebt niet getuigt van veel moed. Echter om je zelf om het leven te brengen is veel durf nodig.Degenen die zeggen dat dat laf is weten niet waarover ze praten want deze schijten al in hun broek als ze bij de tandarts langsmoeten.
Ik denk persoonlijk niet maar ik heb mensen die voor mij werken en een zoon van 23 en een vrouw van 34. Ik heb dat echt al overwogen in geval van. Door omstandigheden die niets met mijn gezondheid te maken hebben kom ik de laatste tijd regelmatig in een hospitaal en als ik die miserie zie denk ik zo wil ik niet eindigen. In dat geval kies ik liever voor de gemakkelijkste oplossing maar ik ben helaas de gevangene van mijn karakter. Maar ik heb problemen tot iemand 's last te zijn.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 21 november 2015 om 21:28.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden