Los bericht bekijken
Oud 21 januari 2007, 23:26   #15
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Van de Cauter Bekijk bericht
Beste Tantist,


Dat is onmogelijk te zeggen want ik ben er vast van overtuigd dat dit enkel en alleen afhangt van de media-aandacht die de B.U.B. krijgt.

Aangezien die aandacht heden ten dage quasi onbestaande is, gaan we niet direct doorbreken, ook al staan miljoenen Belgen te wachten op een Belgisch-gezinde centrumpartij.

Als de B.U.B. serieuze en herhaalde media-aandacht krijgt, kan de partij 1 tot 3 miljoen kiezers bereiken.
Zoals ik u al eerder gezegd heb ben ik van mening dat media-aandacht allereerst vanuit de partij zelf moet komen. Als voorbeeld hiervoor neem ik uw website. Als u deze, terwijl het onderhouden daarvan niet erg duur is, vergelijkt met die van andere politieke partijen, dan is die van de BUB onder de maat. Zo heeft D66 bijvoorbeeld een D66-TV journaal die de bezoeker informeert over de zaken heden ten dage. Ik kan me voorstellen dat dat bindend werkt, omdat er een indirecte band wordt gelegd tussen persoon en politicus. Dat geeft de burger vertrouwen, en met zo'n goede start kunt u verder, omdat men het zal verspreiden. Het is marketing, mr. van de Cauter, marketing. Geen enkele partij die zonder begonnen is.
liberalist_NL is offline