Los bericht bekijken
Oud 30 november 2006, 22:51   #46
Aspharanx
Vreemdeling
 
Aspharanx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2006
Locatie: Dendermonde, Vlaanderen
Berichten: 17
Standaard

Och, racisme is maar een wapen van de Belgen. Vroeger kreegde de kogel als ge Vlaams gezind waard, 'k kan der genoeg opnoemen die door de Belgen zijn veroordeeld als voor "landverraad" omdat ze ijverden voor de Vlaamse taal en het Vlaamse volk. Dan nog gezwegen van 1917 toen de Vlaamse onafhankelijkheid werd uigeroepen en de tijdelijke Vlaamse raad in 1918 is uitgemoord door de Belgen. Pas in de jaren 90 hebben ze trouwens de doodstraf op landverraad afgeschaft. Hoe dan ook, het Cordon kan het Vlaams Belang niet tegenhouden. Nu proberen ze het met racisme. Ik bedoel, het VB is racistisch, zelfs de N-VA is een bende racisten volgens de Belgen omdat ze ooit met trucks vol met vals geld (11 miljard) naar Wallonië reden om de miljardentransfers in de kijker te zetten. Zelfs Yves Leterme hebben ze een racist genoemt voor zijn uitspraken over de talenkennis van de Walen. Zelfs een Vlaamse vrouw die getrouwd is met een Waalse man en in een huiselijke ruzie "vuile Waal" roept is een racist. Welkom in den Belgique zou'k zo zeggen. En dan is er nog het voorstel om elke partij die racistisch is zijn dotatie af te pakken, en zelfs mensen die veroordeelt worden voor racisme mogen enkele jaren niemeer in de politiek actief zijn ed. Is een zoveelste poging om ons het zwijgen op te leggen.

Vroeger de kogel, nu de rechtbank. Wellicht eerst het VB het zwijgen opleggen, De Winter zijn politieke rechten kwijt, nadien zullen ze wel achter Geert Bourgois en Yves Leterme gaan. Wat ik jammer vind aan dit hele gebeuren is dat de echte waarde van racisme verloren gaat.

Elk jaar gaat er 11 miljard euro van Vlaanderen naar Wallonië een Brussel, voila, nu wete het allemaal... nu ben ik ook een racist. En dan? Ik ben er trots op omdat ik een racist ben! De echte waarde van racisme is nu wel verloren gegaan, waar was de tijd dat racisme nog een zware overtreding was? Dat mensen pijn deed ed. Nu is racisme dagelijkse kost geworden, althans Belgische racisme zoals ik het noem.
Aspharanx is offline   Met citaat antwoorden