Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2018, 14:21   #111
Otherwise
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 4 november 2012
Berichten: 2.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Het ging over liften, ge weet wel met uwe duim een voorwaartse beweging doen wanneer er een auto aankomt of met een karton waar de lifter zijn bestemming opstaat.

Gij hebt nog nooit gehoord van zinloos geweld zeker, geweld voor de fun op een voorbijganger of vermoord te worden voor een GSM.
Ik raad U aan van constant binnen te blijven, de deur op slot en te hopen dat er niemand met slechte bedoelingen Uw huis binnenvalt: de files moeten blijven bestaan want als je meerdere mensen in 1 auto zou plaatsen heb je de kans dat er 'slechte' individuen tussen zitten? Is dat de redenering? Dan wordt het inderdaad moeilijk om een probleem op te lossen. Ik neem aan dat jij enkel wenst te komen waar je vanin je auto zonder enig menselijk contact of zonder kans op ontmoeten van onbekenden naartoe kan. Ik vrees dat het moeilijk wordt zonder contact met derden te overleven, tenzij je in je hermetische afgesloten tuin zelf je eigen groenten zou kweken en verder als een kluizenaar door het leven zou gaan. Ook je kinderen naar school sturen is er niet meer bij, want door lopende kinderen rond van mensen die je niet kent en daar zouden dus slechte individuen kunnen tussen zitten.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden