Los bericht bekijken
Oud 23 september 2010, 16:12   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
In een éénmalig passioneel drama zoals hier is dit nog begrijpelijk, liever 10 recidiverende zware criminelen of sexuele delinquenten vrijspreken dan één onschuldige veroordelen zie ik toch niet zitten
Mag ik om bevestiging van je gezegdes vragen, nadat ik je er op gewezen heb dat we het hier hebben over 'het eventueel veroordelen van mensen zonder dat er bewijs is dat ze de feiten pleegden' ?


Je begint met dat eenmalig passioneel drama: daar is bewijs !! Als er vrijspraak van komt, dan is het op andere gronden.
Dan heb je het over recidiverende criminelen: ben jij voorstander om die mensen een volgend feit aan hun mouw te naaien, als er de kans is dat de echte dader iemand anders is ..??
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden