Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2018, 20:52   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik vind toch (en ik wil nu niet flauw doen) dat deze regering toch maar weinig resultaten heeft geboekt wat betreft de uitstaande Belgische schuld. Te meer dat de huidige conjunctuur goed is.
Het mocht van mij inderdaad ietsje meer zijn.
Maar ik vind het wel flauw dat men geen rekening houdt met de globale samenstelling van de regering.

En de klap op de vuurpijl: ik ben op de sociale as intern de nva redelijk links georiënteerd.
Ik walg dus van extreem liberale recepten.

Dit gezegd zijnde: het mocht ietsje meer zijn, maar niet veel meer.
De resultaten die me 't minst bevallen zijn de modernisering van het openbaar ambt en de koudwatervrees voor tax-schift inzake verkeer (slim rekeningrijden, en in afwachting een vignet voor iedereen, ook de Hollanders).
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden