Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2020, 15:41   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Mijn fietsenmaker is rijk aan het worden. Hij verkoopt massas Stromers en andere speedelecs, allemaal peperdure fietsen die allemaal op onderhoud moeten komen.

Hij grapte dat vroeger een fietsenmaker een kleine zelfstandige was, en dat als je geld wou verdienen je autos moest verkopen. Nu is het omgekeerd: de autogarages zijn de armoeizaaiers en de fietsenmakers verdienen het grote geld.
Ok, maar mijn vorige fietsenmaker (die een oude gewone simpele boerenkinkel was, maar wel een doodbrave) zou nu niet kunnen uitleggen aan een klant hoe het schermpje van de elektrische fiets werkt. (en nog zo'n paar dingen aan die hedendaagse fietsen).
Ik onderschat die mensen niet hoor.
Verder vermoed ik dat ze wel wat concurrentie hebben van allerlei bedrijven, zoals de krant De Standaard, die elektrische fietsen verlappen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden