Discussie: het subforumtopic
Los bericht bekijken
Oud 3 april 2020, 19:34   #10
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste forumgebruikers,

Jullie mogen gerust weten dat Maarten de beide fora samengevoegd heeft op mijn aandringen.
Mijn motivatie daarvoor:
Het heeft weinig zin om deze fora op te splitsen wegens het kleinere aantal bezoekers, waarvan velen zich toch geen rekening hielden met het onderscheid en EU-aangelegenheden postten bij internationaal, en vice versa.
De samenvoeging maakt het voor iedereen gemakkelijk: jullie kunnen minder in het 'foute' subforum posten, en riskeren minder banpunten, ook voor dubbele postings en crosspostings.
Zelf heb ik er op die manier minder omziens naar en kan in plaats daarvan posters die hier niet thuishoren iets meer van nabij monitoren.
Al wat buiten België gebeurt is internationaal, en alle discussies die vroeger in een van de twee fora thuishoorden kunnen evengoed in dit nieuwe onderdeel geplaatst worden.

Als het van mij afhangt wordt ook 'Partidiscussies en stromingen' en "Staatsinrichting' bij binnenland gevoegd.
Het gaat in beiden immers zuiver over Belgische binnenlandse politieke aangelegenheden.
Dan hoeft niemand zich nog aangevallen te voelen als zijn post naar dit forum verplaatst wordt (sommigen vinden dat een soort degradatie of desappreciatie als hun post niet in Binnenland mag blijven staan)

Veel plezier.
Hou het gezellig.
Discussieer als volwassenen.
Pontifex

ge kunt nog snoeien hé. Vakbonden, waarom heeft dat een apart subforum? Milieu/klimaat/wetenschap kunnen ook samen.
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden