Los bericht bekijken
Oud 10 september 2019, 11:39   #75
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.157
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Achterlijk, aftands? We wonen en werken ook gewoon in Vlaanderen, hoor. Maar jij vindt elkaars kont open rijten dan weer wel het summum van beschaving. En dat zegt veel over uw hypocriete houding.
Ik merk veel afkeer voor homo's, wel interessant.
Nochtans komt dat in Marokko net zo veel voor als hier, waarschijnlijk meer.
Zelfs jullie koning is een homo.

https://thejinnandtonic.wordpress.co...ohammed-outed/

Je wil tolerantie voor jouw religie maar bent zelf niet tolerant. Toen ik wilde trouwen met een Marokkaans meisje veel jaren geleden werd ze in elkaar geslagen door haar broer...

Ik behoor niet tot die strekking van links in België die tot de "moslimknuffelaars" gerekend mogen worden. Sommige radicale interpretaties zijn zeer gevaarlijk, zoals we gemerkt hebben.
Sommige partijen zetten mensen op hun lijst met extremistisch gedachtegoed. Die nog veel rechtser en onverdraagzamer zijn dan het VB.

Ik vraag niet dat mensen hun godsdienst afzweren, maar aanvaard fenomenen als homoseksualiteit, geef je kinderen vrije keuze, sta open voor gemengde huwelijken, integreer in de Belgische cultuur.
Aanvaard je de Belgische samenleving niet, kun je altijd naar Marokko verhuizen, de meeste Marokkanen hier hebben de dubbele nationaliteit.
tomm is offline   Met citaat antwoorden