Los bericht bekijken
Oud 14 april 2015, 17:04   #101
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 Bekijk bericht
Allemaal veel te laat ......als ik in Gent loop zie ik wel dat bijna de ganse stad in hun handen is.....ik denk dat "WIJ" ons zullen "MOETEN" aanpassen want ze blijven maar in massa's instromen...Trouwens over gans Europa,ze zijn hier al met miljoenen......Wanneer ze het volledig overnemen is maar de vraag.....Het zal niet lang meer duren.....zeker voor onze kinderen!!!!Wij de laatste vlamingen zijn allen LAMZAKKEN en ZIJ snappen het wel !!
Neen, wij zijn geen lamzakken. De fout moet bij de regeringen gezocht worden, bij bepaalde politiekers. Ieder land beschikt over de nodige middelen, gerecht, politie, wetten, leger enz om de bende invallers tegen te houden en/of weer buiten te kieperen indien ze zich al geïnstalleerd hebben! Als individu brengen we slechts ons eigen in gevaar indien we op eigen houtje gaan handelen! We kunnen toch niet zoals bepaalde van die ingevoerde apen mosks binnenstormen met een bomgordel aan of zo!
Feit is dat we naar het einde van onze bestaande maatschappijen evolueren en het ziet er naar uit dat onze regeringen liever zelfmoord plegen dan in te grijpen. En de invallers hoeven niet blij te zijn, ze zijn niet geslaagd in hun opzet. Ze zijn er enkel in geslaagd (of bijna) een groter stuk van de planeet weer naar de donkere middeleeuwen te schoppen, en ze zullen maar eventjes kunnen profiteren van wat ze denken bereikt te hebben.
Dus sorry. Ons lot is bezegeld.
We staan voor een nieuwe stap in de geschiedenis.

Laatst gewijzigd door andev : 14 april 2015 om 17:07.
andev is offline