Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2018, 11:09   #1
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard De simpele waarheid...

Citaat:
In een interview met De Zondag ontkent N-VA-voorzitter en burgemeester van Antwerpen Bart De Wever dat zijn standpunten over migratie de laatste jaren harder zijn geworden. ‘Analyseer mijn discours van de voorbije dertig jaar. Je zal vooral continuïteit zien. Maar door de valse menslievendheid van links lijkt elk ander discours keihard’, klinkt het.
Het N-VA-kopstuk heeft het over een ‘valstrik die links spant’. ‘Dezelfde linkerzijde die bh’s in brand stak in mei 68, omarmt nu de hoofddoek als symbool van gelijkwaardigheid. Ik vind dat heel eigenaardig. Men wou het christendom kapot, maar van de islam aanvaardt men alles. Ik noem dat soumission.’
De Wever zegt even kritisch te zijn voor de joodse als voor de islamitische gemeenschap. ‘Orthodoxe joden hechten ook veel belang aan uiterlijke tekenen van hun geloof. Maar zij aanvaarden wel de consequenties daarvan. Ik heb nog geen orthodoxe jood gezien die een loketfunctie in Antwerpen wil. Zij vermijden conflicten. Dat is het verschil. Moslims eisen wel een plek op in de publieke ruimte, in het onderwijs, met hun uiterlijke geloofstekenen. Dat zorgt voor spanningen.’
In het interview komen voorts onder meer nog de ambities van De Wever aan bod bij de komende verkiezingen. Lokaal blijft hij zes jaar aan als Antwerps burgemeester indien hij herverkozen wordt en na de federale verkiezingen in 2019 sluit hij niets uit buiten ‘regeren met PS, PVDA en/of Ecolo, tenzij die partijen willen meewerken aan een confederale structuur’.
uit DSonline

Zo eenvoudig kan het zijn, maar het moet weer van BDW komen, de andere politiekers steken liever hun kop in het zand, kunnen niet anders dan hetzelfde zien en ervaren maar zwijgen in alle talen!
Vooral de "linkse" bende hypocrieten spelen daar hun smerige rol in! Inderdaad, het christendom of katholiek zijn hebben ze bestreden, soms met reden en gelijk, maar de manier waarop ze plat op hun buik kruipen voor de achterlijkheden van die smerige islam, al eeuwen een pest voor de ganse wereld, dat is gewoon hallucinant! Hoe kun je zo stom en zo hypocriet zijn?
En dan maar zwaaien me de "mensenrechten" en de "godsdienstvrijheid" om de islamsmeerlapperij en hun aanhangers naar de mond te praten en op hun wenken te bedienen...
Eigenlijk compleet onverstaanbaar, als je er eventjes over nadenkt!
Die, we zullen ze maar linkse bende noemen, graven hun eigen en een anders ondergang hier in onze landen en zullen een enorme verantwoordelijkheid dragen voor de last en de miserie die ze ons voor de toekomst aan het bezorgen zijn...
Maar met hun gebruikelijke hypocrisie zullen ze wel weer van niets weten en zal het de schuld zijn van de racisten, de rechtsen, de nazi's enz
Alleen, als de islam het hier tot een islamland zal omgetoverd hebben, zullen ook die linkse landverraders van de kaart verdwijnen, want ook de islam kan met hun soort niets aanvangen. Het zijn ook maar ongelovige honden zoals wij allemaal.

Laatst gewijzigd door andev : 18 maart 2018 om 11:11.
andev is offline   Met citaat antwoorden