Los bericht bekijken
Oud 17 juni 2008, 07:38   #16
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valkje Thomas Bekijk bericht
Mijn kinderen zouden ook niet met die kleine gestapo's mogen spelen.
Mijn kind moet geen Van Themsche of Debie worden,maar lief en verdraagzaam zoals het nu is.
Dus allochtoonse kinderen mogen niet spelen met autochtonen. Amai zeg wat een racist ben jij. Jakkes. De waarheid komt boven !

Het is niet omdat van temsche werd geterroriseerd door allochtoonse kinderen, waardoor uiteindelijk zijn stoppen zijn doorgeslagen, dat elk allochtoons kind anderen gaat terroriseren. Het is niet omdat die allochtoonse jongen (overigens nooit gestraft)patrik mombaers bleef op het hoofd slaan ook toen hij al op de grond lag, dat elke allochtoon mensen gaat slagen. Het is niet omdat een groepje allochtoonse onbeschofte rondhangjongens besluiten de moor bijeen te slagen, als kickboxer is dit moord want je weet dat zulk een slag dodelijk kan zijn, dat alle groepjes moorden gaan plegen. Ik vind dat samen spelen, niet mag verboden worden door een schepen van spa, dit staat integratie en verdraagzaamheid in de weg. Zeggen dat spelen met ongelovigen slecht is zegt alles over de islam extremisten die zijn geinfiltreerd in de linkse partijen.

Laatst gewijzigd door shaddy : 17 juni 2008 om 07:43.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden