Los bericht bekijken
Oud 7 december 2017, 22:53   #37
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
tuttut dat klopt allemaal niet hoor

Bv dat onderlijnde stukje zal wel waar ( was waar voor lange tijd zelfs na het algemeen heersende principe van de co-ouderschap ) zijn maar binnen de juiste context
...dat wilt zeggen dat ge geen appelen met citroenen dient te vergelijken

Ge moet dus een vergelijking gaan opmaken van het percentage bilocatie en de respectievelijke verdiensten van beiden
( en dat nog eens binnen het gegeven van een eisende partij )

ah ja en dat dit nog ! ( ik las er bijna over... moet ge niet vragen )
Gij spreekt duidelijk over alimentatie maar gebruikt het wel het woordje onderhoudsgeld
Wat zal het nu zijn ?
Mijn kinderen hebben slechts enkele weken in Bi-locatie gezeten, daarna hebben zij voor een vaste locatie gekozen.
De kosten kwamen dus allemaal op mij terecht, zij betaalde enkel de 1/2 van de medische kosten.
Op een dag besloot 1 van hen bij de moeder te gaan wonen, de maand daarna betaalde de kinderkas dat kindergeld direct aan de moeder, zonder dat zij er iets voor moest doen. Slechts 28dagen later stond zij hier terug met dat kind, ze kon hem niet te baas. Om het kindergeld terug op mijn rekening te krijgen, moest ik een bewijs van woonst en de vraag om het aan mij te betalen aangetekend opsturen.

Onderhoudsgeld voor de kinderen kreeg ik niet, want ik verdiende te veel tegenover haar volgens die rechter.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden