Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2021, 16:14   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Witte mannen zijn tegenwoordig gewoon de schietschijven voor de wokes, en de kopvoddendragers zijn op dat vlak woke geworden. Vorige week zo'n koppenvoddendraagster naar me beginnen claxonneren en roepen terwijl ik totaal in mijn recht was. Toegegeven het was een zeer onduidelijke situatie met een zebrapad dat voor een verkeerslicht lag en waar ik als voetganger (zonder verkeerslicht) dus voorrang had ook al stond dat licht groen voor haar. (Wie bedenkt zo'n situaties dat is toch om herrie vragen.) Niemand heeft die vrouw gefilmd natuurlijk. Daarvoor moet je wakker genoeg zijn.
Ik ben vandaag nog eens in Antwerpen geweest en het is daar echt niet normaal meer.

Ik was ver de enige blanke op straat.

Ik had het er zelfs moeilijk mee met der rond te lopen want van zoals ik Antwerpen vroeger gekend heb schiet er niets maar dan ook niets meer over.

Als het zo voort gaat zal het nog erger worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden