Discussie: Vraag mij af...
Los bericht bekijken
Oud 12 oktober 2019, 16:04   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.367
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Churchill? Dan is 't toch maar logisch dat het Britse leger nu optreedt? Dan is 't toch aan hen en toch niet aan de Amerikanen?
Oh, maar wacht 'ns even. Ik denk niet dat Churchill toen al eerste minister was. Dat was pas later. Ik wil Donald Trump nu niet verdedigen, maar waarom zouden de Amerikanen dat moeten doen en waarom zouden de Britten en de Fransen dat niet doen?
Waarom zou iemand zich er willen of moeten mee bemoeien?
Citaat:
Ik snap niet waarom de Koerden geen recht hebben op 'n eigen staat, maar niemand kan dat precies echt uitleggen. Gisteravond heb ik naar Terzake gekeken en ze konden (of wilden) mij niet echt uitleggen waarom de Koerden geen eigen staat zouden mogen hebben.
Nochtans willen de Koerden enkel maar 'n eigen staat. Ik vind dat zoiets niet te veel gevraagd is.
Maar de Koerden hebben wel recht op een eigen staat. Alleen kunnen ze die eis niet hardmaken, wegens gebrek aan vuurkracht of machtige vrienden die echt kunnen/willen helpen.
Citaat:
Heb wel gemerkt dat sommigen veel harder zijn voor Israël dan voor Turkije. Sommigen pakken Israël nogal hard aan. Gisteravond heb ik in die uitzending van Terzake gezien dat ze 't normaal vinden dat Turkije zich verdedigt.
Jamaar, Israël zit vol met smerige joden, daar moet je op schijten, zagen, zeuren en nog eens verketteren ook nog.
Turkije is op een sterk tempo terug naar een volwaardige moslimstaat aan het gaan, en moslims, die moet je toch knuffelen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden