Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2018, 19:39   #29
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Misschien zijn ze wel onder de indruk van hoe goed Marokkanen vertegenwoordigd zijn in het publieke debat. Dat er eentje dacht dat als hij nou problemen veroorzaakt mensen misschien ook naar zijn problemen willen luisteren? Dan heeft hij wel een ironisch moment gekozen om daarmee te beginnen.






Geheel terzijde en op een andere noot:



Seriously? Er zijn in België Leopold 2 ontkenners? De Belg die zo jaloers was op de zwarte bladzijden uit de Nederlandse VOC geschiedenis dat hij ze allemaal in één keer besloot in te halen? Dat kunnen we hier op het forum nog recht praten? Nee, hij is er nooit geweest. Dus daarom kan hij geen opdrachten gegeven hebben? Ik dacht dat dat waansentiment hooguit bij een paar monarchlievende belgicisten nog leefde.

(Gruweldaden erkennen is overigens iets anders dan vaststellen dat nazaten een eeuw later op welke manier dan ook recht hebben op wat dan ook of dat de problemen van nazaten deels of geheel de schuld zijn van gebeurtenissen destijds.)
Ik ben daar eigenlijk akkoord mee, maar er zijn er hier die anders denken. En die nogal hun kap keren naargelang van het onderwerp
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden