Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2021, 07:57   #66
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Helaas zal uw naïviteit ook uw ondergang zijn.

Zodra de islam hier de plak zwaait is het ook met uw religie gedaan. De goddeloosheid die ervoor zorgt dat uw sekte nu getolereerd wordt zal vervangen worden door fundamentalisme en geweld tegen iedereen die buiten de lijntjes van de islam loopt.

Geniet van uw religie nu dat nog kan, want hetgeen waar u een redding in denkt te zien zal meteen het einde ervan betekenen.
Hoezo? Ik ben gered van mijn ondergang hoor. Het waren niet de moslims die mij afperste via corruptie en mijn kwamen kloten om te pesten met beleid waar ik vrij reglementaire tekeer ging.

Zodra de islam hier de plak zwaait is het bewezen wat voor een zwak gatachterlijk gedrocht de democratie is.
Als de democratie zoveel beter en sterker is dan de islam hebt ge toch niets te vrezen?

Ik geniet altijd van mijn religie, zelfs wanneer dat niet kan en vervolging zou dreigen. Hij heeft me geen geest van angst gegeven.
Ik ben reeds gered en vrij en niemand aanwezig kan me dat geven of afpakken.
Mijn lijf kastijden sterkt alleen maar de geest.

De vijand van Europa is de gemassavormde Europeaan die zijn dictators naroept. geen enkele generatie voor ons gaf zo openhandig haar rechten af, geen enkele generatie strafte haar soortgenoten zo af wanneer die opkwamen voor hun rechten.
Walgelijk volk zijn we geworden, den tv dicteert hier alle emoties.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden