Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2021, 22:18   #29
ArjanD
Gouverneur
 
ArjanD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2009
Locatie: Maastricht (NL)
Berichten: 1.270
Standaard

Ik herinner me dat ik een paranormale ingeving had m.b.t. de theepot in Utrecht. Ik zag dat de Gemeente in beraad ging over wat ze met de theepot gingen doen, en wat duidelijk werd, omdat ze terugvielen op hun 'originele plan', is dat het plan was om mij uiteindelijk iets aan te doen, waarschijnlijk vanwege toeristische motieven.

Nu ze mij nooit echt hadden leren kennen, lijkt het er op dat ze domweg hun oude plan in werking hadden willen zetten en dat hebben geprobeerd te forceren met de luchtvervuilings-aanval.

M.a.w., de aap kwam uit de mouw.

De Gemeete heeft veel geld verdiend met de theepot (naam "Call of the Mall", mal = gek) en het is waarschijnlijk geinspireerd door het hoofd-kenmerk van de kritische blog Zielenknijper.nl, een anologie van Russells theepot van filosoof Bertrand Russell met een verwijzing naar de Mad Hatters van Alice in Wonderland.

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  zk-header.png
Bekeken: 173
Grootte:  21,8 KB
ID: 114458

De poging tot moord lijkt afkomstig te zijn vanuit pure corruptie.

Helaas heb ik geen advocaat kunnen vinden.

Heeft iemand een advies wat ik kan doen om de situatie op te lossen en ervoor te zorgen dat de dreiging/intimidatie vanuit de Rabobank + AIVD + Gemeente Utrecht stopt?

Email: [email protected]
__________________
http://www.youtube.com/watch?v=vFo428N7xec (made in Utrecht)

Utrecht verdreef het Amsterdamse FEBO voor Manneken Pis. Het meest iconische café van de stad heet België (Oudegracht). Mijn favoriete Utrechtse cafés vindt u hier.

Laatst gewijzigd door ArjanD : 13 juni 2021 om 22:34.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden