Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2019, 23:03   #1746
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.455
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het niet accepteren van de huidige realiteit en er kritiek op leveren is iets heel anders als de realiteit negeren.
U negeert uw realiteit niet, da's een feit.
Citaat:
Pretendeer niet neutraal te zijn door met kletspraatjes over de realiteit aan te komen . Door al uw commentaren heen hoor ik een oorverdovend gewapper van Israelische vlaggen
Oorarts, lijkt me aangewezen, alhoewel die niet veel kan doen aan tinitis, zelfs niet in de vorm van vlaggenwapperen.
Citaat:
En rechten komen nooit aanwaaien , er is altijd al een struggle voor nodig geweest , het zijn geen giften van de machthebbers!
"Rechten" zijn alvast niet de gift van de zwakken.
Citaat:
Het zelfde gaat op voor de rechten van Palestijnen, daar is ook een struggle voor nodig. Niets doen gaat geen verandering brengen.
Dat schrijf ik dan ook. Boze brieven schrijven, kumbaya zingen en wat protestmarsen in Brussel gaan het ook niet doen.
Een atoombom in Tel Aviv, da's een paar andere mouwen.

Citaat:
Ja
Schrijf ik ergens dat dat misdadig is? Ik geef het alleen aan als een feit en referentie dat Israël niets anders doet dan de "tegenpartij".
Maar er is een groot verschil. Zitten die verdreven joden dan in door de VN betaalde kampen?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden