Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2018, 20:46   #6023
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.868
Standaard brieven schrijven......

Een tijdje geleden konden we ons vrolijk maken over het "regering-tot-regering" voorstel van de Fransen om ons hun Rafales te verpatsen en ons in bad te trekken voor de mede-ontwikkeling van een nieuw Europees vliegtuig....Het was bijna "morgen scheert men gratis"...... bespottelijk.


MAar kijk,nu vindt men het in Amerikaanse regeringskringen nodig om een brief aan onze Minister van defensie te richten en hem onderandere te herinneren aan iets wat hij al lang weet...dat belgie niet voldoet aan de NATO-normen voor defensie-uitgaven en dat de aanschaf van de F-35 ons zou "helpen" daaraan wel te voldoen...

http://www.knack.be/nieuws/belgie/am...al-958075.html


Als je er even over nadenkt,dan is dat toch niet het slimste maneuvertje van de Amerikanen........ik ben er vrij zeker van dat dit IRRITEREND werkt.....het is a moeilijk genoeg waarschijnlijk om de twee overblijvende kandidaten zo neutraal mogelijk te beschouwen en zich ondertussen de oppositie en lobbygroepen van het lijf te houden.Nu doet men in de Amerikaanse regering zo onprofessioneel.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat straks de Britse regering zoiets zal doen,ZO wanordelijk is Londen toch niet hoor...

Sommige dossiers moeten "hun koers" lopen......proberen te beinvloeden levert alleen maar weerstand op en geeft bovendien een indruk van zwakte....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden