Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2021, 18:24   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.597
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja joh, ik geef deze blanke arische Denen toch 100 % gelijk.

90 % van de viesgekleurde, geile, Nederlandstalige, Surikoelie aapachtige meiden zijn nog steeds niet voor de vollle honderd procent seksueel geassimileerd in Nederland en vertikken het gewoon om stage te lopen in Moderne Hollandse bordelen om zo heerlijk, orgastisch met de bruine beentjes hoog en wijd te genieten en te evolueren met supersonische neuksnelheden van duizenden hollandse neukpalen. Ja zo wordt integreren toch genieten he voor al deze jonge, krasse, talentvolle, Hollandse Hindoe sletjes, een hele waardevolle verrijking voor alle Hollandse peeskamertjes, bordelen en Darkrooms.



die grote, sterke, potente, heterofiele Deense MANNEN kunnen het beste de seksuele integratie van alle buitenlandse meiden maar op harde wijze verplichten, omdat vroeger De oude Vikingen en Noormannen dit ook al zo hadden aangepakt, met groot succes en die lagere blank/ germaanse meiden uit het oude Europa van de negende eeuw vonden het zo zalig.
Ik kan de Denen ook niet echt ongelijk geven.

Daar google cookies eist voor YT wat van Google' is tegenwoordig geef ik deze even door (voor die mensen die niet echt een boodschap hebben aan cookies/trackers) waar Wilders bij onze noorderburen er een duidelijke mening over heeft de inpalming van de EU landen in zijn geval spreekt hij voor Nederland natuurlijk.

Trop c'est trop?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 oktober 2021 om 18:27.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden