Discussie: Armoede
Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2007, 19:29   #4
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik heb nu al veel mee gemaakt in mijn leven als armen maar dit grens toch tot de echte waanzin

Ik voer normaal nooit een disussie in de forumsessies met ander forummers,en ga dit nu ook niet doen.

Maar VLD en armen zijn in mijn ogen twee uiterste die echt niet aan elkaar kunnen gelinkt worden

Nu als armen kan ik een proteststem uitbrengen op VB wat dan als signaal kan dienen tegen het huidige wanbeleid van paars waar trouwens VLD ook deel van uit maakt

Bij deze vraag ik dan ook aan Kristof Bossuyt wat de plannen van VLD zijn om de 15% mensen die onder de armoede grens moeten leven te helpen,of wordt daar bij Open VLD niet over na gedacht

duveltje382
deze forumsessie is al afgesloten en er is geen antwoord gekomen op de vraag van topicstarter.

Tot nu toe is de VLD altijd al een partij geweest bestaande uit elitaire liberalen. Jaja zeg maar gerust een partij voor en door de rijken = een dikkenekkenpartij.

Het is dus ook nogal logisch dat de VLD vandaag de dag niet in staat is een liberaal antwoord op de vraag van topicstarter te geven.

De enige manier waarop de VLD ooit wel een liberale visie op armoedebestrijding zal kunnen ontwikkelen is wanneer arme liberalen zoals ik zich daar gaan moeien.

Door zich OPEN VLD te noemen heeft de VLD in alle geval het signaal willen geven open te willen staan voor alle klassen.

Uit de peilingen van de laatste tijd is duidelijk gebleken dat de vlaamse liberalen moeten komen tot een nieuw volksliberalisme willen ze voldoende electorale draagkracht behouden.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2007 om 19:58.
King of beggars and fleas is offline