Los bericht bekijken
Oud 20 februari 2005, 17:33   #49
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Als ze met factor 12 gestegen zijn op circa 25 jaar, klopt de rest van de theorie niet meer.
25 jaar geleden ontving je als werkman gemiddelt een bruto loon van circa 7,5 �* 9 €. Vandaag ontvang je circa 10 �* 12€. De loonkost is wel bijna verdubbelt. De huizen x12 zoals je ziet.
Dus ook zonder glazen bol kan je goed merken dat de middenklasse nu de armenklasse is geworden. Doe er nog eens 25 jaar bij en we slapen in het station hé.
Nu eerlijk gezegd vind ik dat een levengroot probleem geworden die onmiddelijke aandacht vraagt. Men moet de immo markt aanvallen en trachten te zorgen voor stabiliteit. Als de huisvesting in orde komt zal er al veel veranderen.
idd het universele recht op wonen moet een topprioriteit zijn voor het vierde wereld synicaat
maar alles in stapjes

daarom volgens mij eerst

1. neen aan de praktijk van de gedwongen ontruiming zonder dat er in een alternatieve huisvesting werd voorzien
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline