Los bericht bekijken
Oud 27 november 2011, 17:33   #1045
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
de lege dozen der complotters zijn bekend ...

http://www.youtube.com/watch?v=gHQBalKpPyc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Ik neem aan dat je de discussie over bronnen niet aangaat omdat je deze niet geeft. Dat geef je eigenlijk hierboven ook al aan. Misschien dat je dat elders wel op de dingen ingaat, maar hier alleszins niet.

Ik trek zelf niet op onderzoek uit omdat ik ervan uitga dat jij overtuigende argumenten gaat aanleveren waarom de toestand NIET is zoals ik er van uitga: namelijk dat er geen wereldwijd complot bestaat waarin de joden de geschiedenis, de economie en ons denkpatroon controleren. Het is mogelijk dat ik ergens joodse lobbyisten en zionisten door elkaar gebruik, maar dat is niet expres. Ik verwijs ermee naar de relevante groepen die jij als intriganten/machthebbers aanduidt.

Ik beschouw deze draad als een marktkraampje op een informatiemarkt waarin mogelijks iets interessant aangeboden wordt. Maar dan merk ik dat kritische en eigenlijk fundamentele vragen naar het product onwelkom zijn. Dat heeft niks te maken met niet van geplaveide paadjes willen afstappen maar alles met nuchterheid en gezond scepticisme voor conspiracy theories. Try before you buy it als het ware.

Ik neem aan dat je wil overtuigen. Maar ik heb de indruk dat je er geen moeite voor wil doen. De vraag naar bronnen, citaten, objectieve feiten, verifieerbare zaken,... is toch ongelooflijk logisch? "Zoek zelf bewijsmateriaal voor wat ik beweer" is niet het antwoord dat je kan geven.
Jullie leggen de vinger precies op de zere plek van complotdenkers, zoals Gun.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden