Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2018, 07:24   #24194
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kunnen we nog eens zingen van "Oilsjt goi stad van men kloei...ten" ?

Van FB en delen mag, bij deze :

Laurah Van der Elst voelt zich woedend.
8 uur
Proficiat aan de 4 anders gekleurde mannen die maandagnacht mijn papa zonder enige geldige reden in het ziekenhuis geslaan hebben! Ik ben geen racist maar jullie zijn wel de reden dat een mens dit zou worden!
??Als er iemand iets gezien heeft tussen 23:30 - 24:00 in de lange zoutstraat ter hoogte van Dille & Camille, De daders zouden gevlucht zijn via de Sluierstraat(straatje van de Factory) Laat zeker iets weten??DELEN MAG ZEKER EN VAST??


Ze stonden te urineren tegen een vitrine waardoor de man in kwestie ze hier over aansprak....en meteen een pak rammel kreeg. Bedankt Dozzjen.
Een hoogst eigenaardige manier om 'Carnaval' te vierendelen?

Artikel de dato: 12 februari 2018

Ondanks die allochtonen en illegalen blij zouden moeten zijn dat ze in de EU nog steeds en tot vervelens toe alles gedaan krijgen en opgevangen worden komen ze alleen maar om te 'beeldenstormen' mensen het leven zuur te maken?

Klopt dat plaatje dan nog?

p.s.

Wildplassen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 augustus 2018 om 07:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden