Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2018, 00:25   #11045
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.140
Standaard

geertvdb

Citaat:
het probleem was dat 'verliezen' niet in de japanners hunne woordenboek stond. Google eens: 'japan' en 'gezichtsverlies'.
En dan? Moesten daarom 100000'en onschuldige mensen op de meest gruwelijke manier vermoord worden? Als je dat OK vindt, kun je er uiteraard ook niets op tegen hebben dat Stalin "collaborateurs-volkeren" zoals de Tsjetsjenen die ook hun gezicht niet wilden verliezen liet deporteren naar Siberië. Maar ja de Amerikanen en Engelsen deden het vanuit de lucht, moesten ze hun handen niet vuil maken...


Citaat:
uw mening daaromtrent is totaal onbelangrijk. De japanners hebben pearl harbour aangevallen (ook allemaal onschuldige slachtoffers)
Pearl Harbour was een militaire haven. 70% van de bevolking bestond uit militairen. Het aantal burgerslachtoffers wordt op niet meer dan enkele honderden geschat. Hiroshima alleen al zorgde voor ongeveer 300000 burgerslachtoffers.


Citaat:
, ze hebben daarna gewoon een stevig antwoord gekregen van de amerikanen.
Ja, zeer stevig... maar als de Russen een stevig antwoord (maar nog geen honderdste zo stevig als de Amerikanen) geven wordt er steevast gesproken over oorlogsmisdaden...



Citaat:
och gast! Dat was het niet! Stopt met uwe debiele nonsens!
HAHAHAHA! Dan moet ge wel goed opletten wat ge drinkt en er geen vergif in zit.
Zever natuurlijk. Navalny wordt hoogstens enkele dagen opgepakt. En de anti-Putin krant Novaya Gazeta is overal in Rusland vrij te verkrijgen. Het internet is volledig vrij.
Natuurlijk worden sommigen wel harder aangepakt, net als de VS mensen die de vuile was buiten hangen in de VS voor vele jaren in de gevangenis vliegen...


Citaat:
Sinds wanneer zijt gij een ander ras dan ik? Ik vraag mij enkel af wat gij hier doet? Ge vindt het hier niet goed! Wel, verhuis dan! Wat houdt u tegen?
Dus iedereen die het hier niet goed vindt moet verhuizen? Ik vind het hier op sommige vlakken wel goed, op andere niet. Net als er mensen op dezelfde manier over Rusland denken. Dus alle Russen die kritiek hebben op Putin moeten het land verlaten volgens U?


Citaat:
Het probleem is dat uwen blablabla en uw gedrag niet overeenkomen. Ge vindt het hier slecht en toch blijft ge hier wonen. Welke rationele mens doet dat nu?

Ik vind het hier goed op bepaalde vlakken en slecht op andere. En datzelfde vind ik van Rusland, maar dan andere zaken die ik daar goed of niet goed vind.


Citaat:
Geef eens een voorbeeld. Nee, maar als ze lijnvliegtuigen uit de lucht halen, en andere soevereine staten binnenvallen, dan wel!
Bijvoorbeeld...
https://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655

Citaat:
Is Taiwan een ministaat?? HK is zo groot als Vlaanderen.
Het is 1000 of zo keer kleiner dan China, en ook de bevolking is 170 keer of zo kleiner.


Citaat:
Andorra is ook een ministaat, en niet rijker dan Spanje of Frankrijk.
Je weet dat die vergelijking niet opgaat. Een vergelijking die wel opgaat is die van Dubai en Egypte bvb., beide Arabische landen.

Citaat:
Het argument van de toekomst. Tja, gij hebt ne glazen bol. mag ik die eens lenen, ik zou de lotto willen winnen.
Als China aan hetzelfde tempo blijft groeien steekt het de VS militair voorbij binnen enkele decennia. Vele economen zijn het erover eens dat China de VS economisch nu al voorbij gestoken hebben. Met hun model waarbij alle banken en de voornaamste bedrijven in handen van de communistische partij of de staat zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden