Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2018, 14:47   #26
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Vanaf het ogenblik dat een one-liner aansluit bij een voorafgaand gesprek heb ik geen enkele opmerking Anna. Maar er zitten hier echte kunstenaars die zelfs op een andere topic iets uit de catacomben gaan zoeken om er zogezegd op te antwoorden of om er kritiek op te geven.
Dat is dus hun manier om een draad of gesprek of discussie die hun niet aanstaat om zeep te helpen. Een andere manier is ook compleet negeren wat iemand schrijft. Het staat er dus niet. Best om er dus niet op in te gaan.
Onze Epicurist zal dat wel ondervinden. Hij moet hier nog een tijdje rond dwalen voor zijn Euro volledig zal vallen.
Ik bezoek regelmatig ook andere forums. Onder andere het dagboek van "Acta Sanctorum". Daar vind je af en toe een degelijk onderlegd debat tussen lezers. Iets wat hier onmogelijk wordt gemaakt door brulapen.
Er zitten er ook op dit forum die zelfs geen twee zinnen kunnen schrijven zonder taalfouten. Misschien is dat ook de reden waarom ze one-liners produceren. Dan beperken ze de risico's die aantonen dat ze op de rand van de debiliteit leven. Maar goed; einde van mijn commentaar.
Degenen waarvoor hij bedoeld is lezen toch niet wat anderen schrijven.
De kreten van brulapen in de brousse zijn ook trouwens bijna nooit een antwoord op hetgeen een vorige brulaap produceerde.
Sommige apensoorten communiceren wel.
Maar dezen zijn hier in de minderheid.
en toch blijven ze zo hun best doen om je gelijk te staven (cfr hierboven)

Laatst gewijzigd door Anna List : 29 januari 2018 om 14:48.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden