Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2018, 20:20   #29
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Je zit hier verkeerd maat. .................................................. ........................................... Maar goede verstaanders zijn niet dik gezaaid uiteraard.

Werkman ik weet het, geen probleem. ik heb gewoon mijn goesting gedaan. Zeer goed beseffende schreef ik dan ook: Verklaringske die niemand hoeft te lezen.!!!!!

Toch wilde ik mijn uitleggen waar de achterdocht steeds vandaan komt, ik niet kan begrijpen dat er zoveel met de ogen dicht alles zomaar slikken.

Er bij mij wel steeds en belleke rinkelt van: opgelet jong want ze gaan je terug in de zak zetten. De sorry’ s en “het ga je goed” was steeds ongemeend,.... bedrog nadat ze eerst je portemonnee gepluimd hebben en je dan koel laten stikken.

Daar ik zelf compleet ongelovig ben, er rots van overtuigd ben dat de mens van bij de geboorte weet wat goed en slecht is en er daarom géén geloof nodig is. De mens wel door levens ervaringen word en zich gedraagt wie hij uit eindelijk is.

Door de verwijzing van PAULUS naar de dwangbuis ( ) = dat ik en “zoeve weg had”, wou ik met verduidelijking verwijzen waarom mijn denken zo geworden is omschrijven.

Werkman, géén zorgen hoor, dat deed ik echt voor mezelf hoor “want om iets echt aan te kunnen, aan te blijven kunnen moet men er eerst mee leren leven, is verstoppen verstikkend dodelijk”

ik ben wel maar 4 a 6 uren wakker op de 24 u, maar die moeten en meerwaarde betekenen om te kunnen leven!! K’ moet voelen dat ik leef, al is het soms vechten tegen wat ik in mijn omgeving zie, tegen het chaotische intellectueel Chernobyl, ver weg van logisch boeren verstand dat schering en inslag is tegenwoordig.

Als ik mijn gedacht even geformuleerd of gezegd heb, kan ik weer gerust gaan slapen. Goed beseffend dat er géén werkelijke geijkte essentie is van >>goed of kwaad<<.

T’ ja, Wat de andere er uiteindelijk van maken, om wat ik omschreef ter verduidelijking voor “de zoeve weg”. Kan mij in principe compleet gestolen worden.
Heb niets te verbergen en steeds geholpen waar ik enigszins kon, Ik sta recht in mijn schoenen.
De anderen moeten maar de rekening voor zich zelf maken en bewijzen wie zij zijn of net niet.

Dat heb door jaren van schade en schande WEL geleerd.

Ik verwacht nooit iets…en vertrouw ook nooit iets meer…

Was zot zeker omdat ik bleef/blijf vechten!!! Hoe moest ik anders leven??? Overleven als …het was inderdaad te zot wat ik allemaal meegemaakt heb kenis zegt dat ik er en boek moet over schijven...
Dat is er net te veel aan hoor, daar heb ik geen behoefte aan, moet niets bewijzen! Dat ik dag dagelijks zonder hulp voor mijzelf zorg is voor mij het bewijs;

Doeijjjj Werkman
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 29 januari 2018 om 20:22.
epicurist_dirk is nu online   Met citaat antwoorden