Los bericht bekijken
Oud 19 september 2016, 10:02   #50
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Paul de sterfhuisconsulent

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Oh ok, my bad.
Ik dacht zo, oplichters onder elkaar
Dat ik geen oplichter maar een VERLICHTER ben ,zal voor iedereen duidelijk zijn als ze deze draad tot hier gelezen hebben.

Een voorbeeld van mijn VERLICHTING

Toen ik mijn sterfhuisconstructies begon stond er,net zoals nu in de vereffening wetgeving nergens dat de beslagen waren opgeheven .
Dit was anders in de faillissement wetgeving waar uitdrukkelijk instond dat alle beslagen waren opgeheven (art 454 faillissement wet)
Gezien bij een sterfhuisconstructie altijd de activa al onder beslag liggen moest ik dus dit probleem oplossen.
Ik maakte dus gebruik van de wiskunde en ging uit van de stelling van het ongerijmde.
Stel dat een deurwaarder die beslag had gelegd op de activa van de vennootschap toch zou mogen verkopen, dan zou dat betekenen dat een niet bevoorrecht schuldeiser of algemeen bevoorrecht schuldeiser de goederen zou kunnen verkopen en zichzelf bij voorrang betalen.
Maar in de vereffening wetgeving in art 184 SWKH stond dat in vereffening de samenloop regel (art7 en art 8 van de Hyp W °) van kracht was.

Ik had hier dus een contradictie een (absurdum ) en daardoor bewees ik dat ingeval van vereffening de beslagen waren opgeheven net zoals in geval van faling.

Nu is dit allemaal common sens ,maar toen ik het voor het eerst deed, had ik overal schuldeisers die klacht neerlegde omdat ik beslagen goederen had verkocht.
Geen enkel deurwaarder geloofde mij en ik heb tientallen malen naar de beslagrechter moeten stappen om de deurwaarder te stoppen met de verkoop van zijn goederen.
Binnen het jaar had ik meer dan 65 strafklachten voor het verduisteren en wegnemen van beslagen goederen en begon mijn trektocht langs alle gerechtelijke politie kantoren van Vlaanderen.

Ik heb overal deze stelling van het ongerijmde mogen gaan uitleggen , en overal had ik ambras met iedereen.

Dit is mijn probleem ,ik bouw alles op zoals de wiskundigen doen lemma per lemma en dan brij ik alles aan elkaar.

Is er iemand die ook maar in de verste verte begrijpt dat wanneer je in een huurgeschil bent uitgedreven ,ik terug binnen kom langs de deur en alles terug op zijn plaats laat zetten bij rechtelijke macht, zonder proces en of titel .(RED INTEGRANDE noemt zo een constructie )

of dat je een vennootschap hebt waarvan alle en ik herhaal alle aandelen in handen zijn van deze vennootschap zelf.

ik kan eindeloos verder gaan, wiskunde toegepast in recht krijg je hetzelfde resultaat dan dat 1+2+3+4 ....... = - 1/12 zie mijn draad onder koetjes of kalfjes.


Ik heb juridisch nog zeer veel verassingen en zal die tijdens mijn voordrachten nog naar voren breng
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 19 september 2016 om 10:11.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden