Los bericht bekijken
Oud 22 december 2011, 13:17   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Au contraire, mijn beste. Ik stel vast dat het merendeel van de forumleden dermate goed op de hoogte zijn van de huidige politieke realiteit, dat zij menen dat er nog regeringsonderhandelingen lopende zouden zijn. Lees er gewoon een aantal van de bovenstaande posts op na. Een aantal onder de forumleden knutselen zelfs bizar gewrochte redeneringen ineen waaruit blijken zou moeten dat België niet over een federale regering beschikt. Of jou dit nu zint of niet, in deze bestaat er geen twijfel : De regering Di Rupo is een feit.

Ik begrijp dat er een grote aantrekkingskracht uitgaat van de themagroep "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" naar de liefhebbers van psychedelica onder de forumleden.
Straf toch hoe jij in berichtje 17 van een forumdraad op basis van "een aantal van de bovenstaande posts" (dus max. 16 berichten) iets kan afleiden over het merendeel van de forumleden. Dat doet mij slechts vermoeden dat mijn opmerking over de realiteitszin van een welbepaalde forummer misschien nog niet zo vergezocht was.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline