Los bericht bekijken
Oud 25 december 2011, 12:16   #35
Effect
Minister-President
 
Geregistreerd: 3 juni 2011
Berichten: 4.414
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Met de realiteitszin van die welbepaalde forummer zit het wel snor hoor. Op de poll reageerden tot nu toe 43 forummers. Ik weet niet hoe het met jou zit, doch de welbepaalde forummer kan met redelijk vertrouwen een richting afleiden uit de voorkeur waaraan een veertigtal personen blijk geven. Die welbepaalde forummer is het vast met mij eens wanneer ik beweer dat het merendeel van de forumleden alhier het licht van de zon ontkennen. De regeringsvorming is afgelopen, er is een regering. Dat er zo maar liefst effectief 26 leden ronddwalen op dit forum die van het tegendeel doordrongen zijn, spreekt wat mij betreft boekdelen. Er zou er strikt gesproken "genen enen" moeten zijn die nu nog niet weet dat de regeringsvorming afgelopen is. Het valt ook niet aan te nemen dat toevalligerwijze alle 26 wacko's die politics.be rijk is via mijn poll hoogst persoonlijk expressie wensten te verlenen aan de waanbeelden die hen te beurt vallen, integendeel hun stemgedrag is emblematisch voor politics.be. Of jou dit nu zint of niet, op dit forum vertoeft de meerderheid van de leden in lalaland. Wees er welkom.
Ik heb enkel gezegd dat dit board mag blijven bestaan om over de huidige minderheidsregering te discussiëren. Het hoeft dus niet gesloten te worden maar wel uitgebreid. Ik ontken het licht van de zon niet wanneer ik beweer dat deze regering ondemocratisch is en dat ik deze bijgevolg persoonlijk niet erken als een "Belgische" regering. Dat ze grondwettelijk in orde is begrijp ik maar maakt niet uit. Sadam Hussein was grondwettelijk ook in orde.

Dat noemt realiteitszin. De waarheid is een gebrek aan democratie.
Effect is offline