Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2020, 14:01   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Ik begrijp u volkomen: als u iets niet wil lezen van een bepaald persoon, dan wil u het ook niet in quote lezen.
Als u de logica doortrekt, dan wil u uiteraard ook geen antwoord op een genegeerde post lezen, noch een antwoord op dat antwoord.
Jammer genoeg ben ik technisch gezien niet bekwaam om de forumsoftware op die wijze voor u te manipuleren.
Misschien kan ik een oproep lanceren om in de plaats van opinies waar u zich aan stoort en daaruit voortvloeiende debatten, enkel nog een of meerdere alinea's met kruisjes (XXXX) te plaatsen om aan uw wens tegemoet te komen.
Of beter nog: u mag het zelf doen in K&K wat meer gelezen wordt dan deze rubriek, waardoor uw kansen fors stijgen.
Mocht het alsnog niet lukken, dan kan u overwegen om een eigen blog of forum op te starten, met enkel schrappingstekens.
Daarvoor mag u dan eenmalig een reclametopic opstarten uiteraard in K&K.

In de hoop u van dienst geweest te zijn,
Pontifex.
Ik zie het nu pas. Daar is maar één woord voor: SCHITTEREND! Zo'n mod krijgen we hier nooit meer. En dat allemaal gratis voor niks. Voor een bom geld zouden velen niet zo'n ondankbare taak op zich nemen. En jarenlang blijven doen!
Ik heb hier al kritiek horen geven op Pontifex, maar ik heb nog nooit een over het paard getilde teef meegemaakt die de mod racisme en fascisme verweet. Het is ver gekomen met het al te lichtvaardig gebruik van die woorden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden