Discussie: BUB en B-plus
Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2005, 14:15   #6
Xnorf
Gouverneur
 
Xnorf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 1.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik spreek nu even in eigen naam:

Ik ben geen unitarist pur sang. Ik ben al heel tevreden met een goed werkend federaal België. Dat verklaart mijn aanwezigheid bij B-Plus. Ik kan me volledig terugvinden in hun standpunten, alleen is B-Plus geen politieke partij en ik wou mijn stem ook laten horen op politiek vlak.
Daarom ben ik lid geworden van de BUB. BUB is de enige partij die resoluut voor België kiest. Zodra er genoeg bevoegdheden naar het federale niveau overgeheveld zijn, ben ik een zeer tevreden iemand.
Met andere woorden, de kiezer krijgt niet hetgene waar hij voor stemt aangezien de BUB een themapartij is die unitair is. Maar haar politici zijn dat niet..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Xnorf on 24-07-2005 at 15:15
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik spreek nu even in eigen naam:

Ik ben geen unitarist pur sang. Ik ben al heel tevreden met een goed werkend federaal België. Dat verklaart mijn aanwezigheid bij B-Plus. Ik kan me volledig terugvinden in hun standpunten, alleen is B-Plus geen politieke partij en ik wou mijn stem ook laten horen op politiek vlak.
Daarom ben ik lid geworden van de BUB. BUB is de enige partij die resoluut voor België kiest. Zodra er genoeg bevoegdheden naar het federale niveau overgeheveld zijn, ben ik een zeer tevreden iemand.
Met andere woorden, de kiezer krijgt niet hetgene waar hij voor stemt aangezien de BUB een themapartij is die unitair is. Maar haar politici zijn dat niet..[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik spreek nu even in eigen naam:

Ik ben geen unitarist pur sang. Ik ben al heel tevreden met een goed werkend federaal België. Dat verklaart mijn aanwezigheid bij B-Plus. Ik kan me volledig terugvinden in hun standpunten, alleen is B-Plus geen politieke partij en ik wou mijn stem ook laten horen op politiek vlak.
Daarom ben ik lid geworden van de BUB. BUB is de enige partij die resoluut voor België kiest. Zodra er genoeg bevoegdheden naar het federale niveau overgeheveld zijn, ben ik een zeer tevreden iemand.
Met andere woorden, de kiezer krijgt niet hetgene waar hij voor stemt aangezien de BUB een themapartij is die unitair is. Maar zijn politici zijn dat niet..[/size]
[/edit]
__________________
Hmmmmm...

Laatst gewijzigd door Xnorf : 24 juli 2005 om 14:15.
Xnorf is offline