Los bericht bekijken
Oud 3 november 2017, 21:38   #16
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik ben vol goede moed begonnen, maar toen ik botste op de 7 principes besefte ik dat ik mijn tijd aan het verdoen was.

Ik zou een hele uitleg kunnen doen waarom ik niet akkoord ben, maar ga het simpel houden en het betoog gewoon "pure nonsens" noemen.
Dus het hele betoog is nonsens omdat u op de zeven principes botst. Ok, prima.

Moet ik dat nu gewoon klakkeloos aanvaarden omdat een anoniem iemand het op ’t internet neerschrijft..?

Weet je.. ik heb me in mijn leven al vaak laten verleiden door theorieën, die me in eerste instantie aannemelijk leken, maar nadien onzin bleken. Dat gebeurt wel eens als een mens zich dingen afvraagt, nietwaar..? En telkens ben ik blij iets bijgeleerd te hebben en ingezien te hebben waar ik fout zat.. Dus, als je mij kan vertellen waarom die zeven principes onzin en nonsens zijn, dan mag je dat uiteraard.. het zou welgekomen zijn.. Ikzelf ben er nog maar een paar maanden door geboeid, maar hoe dan ook , voel u zeker niet verplicht of geroepen om uw tijd te spenderen mij richting een beter en zinvoller pad te wijzen.. Wellicht zie ik zelf binnen enige tijd in, waarom mijn volledige betoog pure nonsens is.

Ik heb me bijvoorbeeld suf gezocht naar iets in ’t leven dat geen tegenpool kent.. want als dualiteit nonsens is, dan moet dat wel zo zijn hé.. En de rest van die principes leken me ook behoorlijk aannemelijk.. Ik geef er misschien een verkeerde draai aan of interpreteer het verkeerd. Maar als ik gedachten niet deel met anderen, kan ik zelf niet veel wijzer worden.

Nu, als u alleen maar hier bent om met de vinger te wijzen en te spotten, wel prima dan.. ga uw gang, ’t past helemaal bij de sfeer op politics. Ik leer dan wel niets over de filosofie waar ik me door laat (mis)leiden, maar des te meer over een medemens.

jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden