Los bericht bekijken
Oud 31 december 2007, 17:10   #52
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik heb nooit gezegd dat ik goed op de hoogte ben, wel dat ik me altijd geïnteresseerd aan WO II. Ik probeer de dingen in het juiste perspectief te plaatsen. Ik hoop dat u dat ook doet. Helaas, uw verhaal dat u ons komt ophangen van de 'door de oorlog overspannen Einzatsgruppen', doet mij daaraan twijfelen.

U zeurt de hele tijd dat dat 'anderen' geen objectief verslag geven van Hitler, de oorlog, de kampen, enz. Dat men de mensen allerlei dingen probeert wijs te maken. Welnu, met uw verhaal over de 'Einzatstruppen', enz, doet u precies hetzelfde als dat wat u de zogenaamde 'anderen' verwijt dat ze doen:mensen dingen proberen wijs te maken dus.
Als ik iemand iets heb wijsgemaakt, bij deze sorry dan. Anderzijds de zaken die ik heb aangehaald kunt u misschien zelf ook terugvinden in boeken, docu's en op internet. Het één al wat makkelijker dan het ander, hangt van de richting af waar m'n in zoekt. Hangt ook zeker af wat u verstaat onder mogelijk en on-mogelijk. Dus verder debateren of welles nietes spellekes spelen heeft geen nut en leveren niets op. Juist zoals halve waarheden of enkelzijdige waarheden. Dus hoe u voor bepaalde zaken open staat of niet openstaat beslist u volledig zelf of zou u normaler wijze zelf moeten kunnen over beslissen maar is wettelijk gezien een ander paar mouwen.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 31 december 2007 om 17:11.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden