Los bericht bekijken
Oud 31 december 2007, 17:15   #53
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Als ik iemand iets heb wijsgemaakt, bij deze sorry dan. Anderzijds de zaken die ik heb aangehaald kunt u misschien zelf ook terugvinden in boeken, docu's en op internet. Het één al wat makkelijker dan het ander, hangt van de richting af waar m'n in zoekt. Hangt ook zeker af wat u verstaat onder mogelijk en on-mogelijk. Dus verder debateren of welles nietes spellekes spelen heeft geen nut en leveren niets op. Juist zoals halve waarheden of enkelzijdige waarheden. Dus hoe u voor bepaalde zaken open staat of niet openstaat beslist u volledig zelf of zou u normaler wijze zelf moeten kunnen over beslissen maar is wettelijk gezien een ander paar mouwen.
Wettelijk inderdaad een ander paar mouwen. Weet wel, ik ben gekant tegen het strafbaar stellen van de ontkenning van de Holocaust. 'Die gedanken sind frei!'. In Hitler-Duitsland was dat laatste wel effe anders, maar goed. Edoch, het geschiedkundig feit van de holocaust staat bij mij vast als een paal boven water. Tenzij, ja tenzij dat iemand met klinkklare bewijzen komt dat het een fabel is. Niemand tot nu toe op dat appel aanwezig.

Laatst gewijzigd door system : 31 december 2007 om 17:27.
system is offline   Met citaat antwoorden